מה הדבר שעולה בראשכם כשאתם חושבים על הביטוי "פורטל ארגוני"? פורטל ארגוני יכול להתייחס לקונוטציות שונות במצב שבו כוחו של העסק שלכם מתפתח ליצירת אפליקציה עבור הארגון שלכם. כיום, הפורטל הארגוני מספק נקודת גישה אחידה, שיוצרת נתונים ומידע במערכת קצה אחורי ברחבי העולם.

פורטל ארגוני הוא סוג של פלטפורמת רשת, שאוגרת מידע מאינספור מקורות בממשק בודד. פורטלים ארגוניים יכולים לחלק את כל המידע לקטגוריות שבאמצעותן המשתמשים רואים נתונים בהתאםלמחלקה שלהם. הפורטל הארגוני יכול לספק אינסוף אפליקציות לחיפוש עבור הנתונים המדוייקים כך שהתוכן הרלוונטי מבצע אינטראקציות דדרך פלטפורמה שאוספת את המידע העסקי ואת האפליקציות במקום אחד.
באמצעות הפורטל הארגוני תוכלו לקבל אפליקציית סטטיסטיקה שתספק לכם נקודת גישה תלויית הקשר, בזמן אמת ובהתאמה אישית. הנה כמה מהפיצ'רים:
  • חוויית משתמש מותאמת ופשוטה ברמת הלקוח
  • עיצוב רספונסיבי על פני מכשירים שונים
  • שיפור התקשורת עם העובדים ועם הספק השותף של הלקוח
  • כניסה בהתאמה אישית לאפליקציה בעזרת אפליקציית זמן אמת
  • גמישות עם פיתוחי עננים ופיתוחים היברידיים
  • פתרונות עם שותפים ותוספים מותאמים
כיצד ארגון משתמש בפורטל שיתופי?
לא נמצא דרך טובה יותר להגביר את שיתוף הפעולה בין חברי הצוות בתוך ארגון. הפורטל הארגוני מסייע לשתף, לאחסן ולאמן צוותים באמצעות סרטונים וערוצים מסוגים שונים. הוא מגיע עם חיפוש פשוט שבו כישורי העובד מוצאים את הנתונים או את האדם הנכונים בכל מקום בעולם. מחלקות ועובדים שונים במקומות שונים משוחחים ועובדים יחד. עובדים יכול לדבר על בסיס יומיומי על מגוון משימות פנימיות, אתגרי פרוייקטים, רעיונות, ועוד.
כיצד שיתוף פעולה עוזר לפיתוח פורטל ארגוני?
  • שיפור התקשורת בין העובדים באמצעות שיתוף מידע, אתגרים ומשובים.
  • שיפור מעורבות על ידי סיוע לעובד להפוך לחלק מתרבות חיובית על ידי יצירת רושם ראשוני.
  • הוא יוצר תחושת קהילה, שבה עובדים כצוות יעיל, ובכך מסייע להשיג הצלחה במקום העבודה.
  • יצירת יחסי עבודה טובים שמסייעים בהגברת שיתוף הפעולה בתוך הצוות ובהגדלת התלות ההדדית.


לא יכול להיות טריק אחד בודד לבחירת חברת הפיתוח לפורטל ארגוני, אך ברור שתזדקקו לפורטל רשת שבו כל הפונקציות מבוצעות בקלות. יהיה עליכם לבחוןסוגים שונים של פורטלים ארגוניים ושל אתגרים לפתרון הבעייה.
סוגי פורטלים ארגוניים
נמצא מספר פורטלים ארגוניים, שנחלקים בעיקרם לשלוש קבוצות, כדלהלן:
  • פורטלים ארגוניים למידע – פורטל מסוג זה מספק גישה לכל מקורות המידע מיקום בודד.
  • פורטלים ארגוניים לאפליקציות – מספקים גישה לכל האפלקציות שבהן החברה משתמשת.
  • פורטלים ארגוניים להתמחות – מנתחים את הנתונים שבהם משתמש הצוות על ידי מתן גישה לכל בסיס הידע של הארגון.

בואו ונצלול להכרת אתגרי היסוד של הארגונים הגדולים עם סוגי הפורטלים הספציפיים שבהם הם משתמשים כדי להתמודד אתם בקלות.
אנשים עלולים להתקשות במציאת התוכן הדרוש
כל לקוח שמבקש שירות ינחת בפורטל שלכם. חיפוש נבון ופורומים יעזרו לכם להציע ספרייה בנויה היטב באמצעות שאלות נפוצות. ניתן לשלב צ'טבוט כדי לספק חוויית משתמש מעולה. פתרון מהיר עוזר לאנשים למלא את משימותיהם המקוונות בנוחות.
יכולים להיות כלי שיתוף פעולה לא יעילים
לעתים קורה שהמכשיר של העובד לא פועל, וכאשר העובד מבקש את פורטל השירות הפנימי, הפורטל יספק להם את השירותים היעילים ביותר. באמצעות הפיצ'ר הזה, תוכלו לאתר את בקשת העובד, וכך העובד תמיד יוכל לדעת כיצד לקבל מחשב חדש.
רמת מעורבות נמוכה
אנחנו ממליצים על הפורטל הארגוני שיספק את שיתוף הפעולה החברתי הטוב ביותר למטרות אחסון הרשומות החיוניות. הפורטל הארגוני עוזר לעקוב אחר תגובות, לתת משובים, ולסייע בגרסאות ישנות יותר של קבצים. יתרה מכך, הוא מגיע עם תוכן רשמי ולא רשמי, מה שמעודד את הצוות להכיר את ההודעות ולבדוק עדכונים על בסיס קבוע.
כניסה לאתרים שונים כדי להגיע למידע האישי
תוכלו ליצור פורטל שותף שמגיע עם חתימה אחידה לכל אחד מהשותפים שלכם. כאשר הספקים והמפיצים שלכם זקוקים ליחס אישי, תוכלו לספק את דרישותיהם באמצעות שותפות ארוכת טווח ופוריה.
חשיבותו של הפורטל הארגוני
תמצאו מגוון שירותים ארגוניים שמספקים שער מאובטח ומאוחד לעיבוד מידע ברחבי הארגון. יתר על כן, הוא שומר על התאמת מנוע החיפוש שלכם בעזרת תוכן המתעדכן מדי יום לכל אורך הפורטל. הבה נצלול פנימה במהירות כדי להבין מהי חשיבותו של הפורטל הארגוני.

תוכלו גם לבחור בפורטל הארגוני כפורטל תאגידי שמורכב משילוב נתונים. זהו סוג של פורטל שמציע נקודת גישה מאוחדת, מאובטחת ובטוחה באופן מושלם, לצורך קבלת נתונים מסיביים. לא זו בלבד, אלא שהוא גם מאפשר למשתמשים לשלב מידע ממערכות שונות אל תוך מרכיבים חדשים.

  • פורטל חדשותי: ארגונים הפכו גם לחלק מחברות התקשורת וארגונים שמשתמשים בפורטל חדשותי כדי להגיע לקהלים חדשים בזמן קצר יחסית בהשוואה למקביליהם בתקשורת המודפסת.
  • פורטל נסיעות: כיום יש עלייה גדולה בביקוש לפורטלי נסיעות. ארגונים מאמצים את תעשיית התיירות כדי לספק ללקוחות ידע מעמיק על שירותיהם. פורטל הנסיעות יסייע לחברות להרחיב את עסקיהם ברחבי העולם.
  • פורטל חינוכי: בתקופה האחרונה נרשמה גם עלייה בביקוש לפורטלים חינוכיים, ובתי ספר ומכללות בוחרים בפורטלים ארגוניים כדי לשרת את תלמידיהם. הפורטל מכיל את כל המידע, הקורסים, התוצאות והעדכונים של הסטודנטים.