Sweet Portal הוא פתרון פורטל ארגוני מתקדם שפותח על ידי צוות מוביל בתחום ניהול ידע ותקשורת ארגונית. הצוות שלנו מורכב ממומחים מנוסים עם רקורד עשיר בפיתוח פלטפורמות שמשנות את דרך העבודה של ארגונים.

Sweet Portal מאחד אנשים, תוכן ונתונים עסקיים חשובים בפלטפורמה מאובטחת וידידותית למשתמש, ומאפשר שיתוף פעולה חלק ויעיל בין עובדים מכל מחלקה ומיקום.


מאפיינים עיקריים:

  • ממשק משתמש מודרני ואינטואיטיבי: גישה נוחה מכל מכשיר, ניווט קל ומהיר למידע הדרוש.
  • כלי תקשורת מתקדמים: צ'אט קבוצתי, שיחות וידאו, פורומים פנימיים ותגובות בזמן אמת על מסמכים וקבצים.
  • ניהול משימות ופרויקטים: הקצאת משימות, ניטור התקדמות, שיתוף פעולה בזמן אמת במסגרת פרויקטים משותפים.
  • ניהול מסמכים ותוכן: מאגר מידע מאורגן הכולל תיעוד ארגוני, מדריכים, נהלים, תבניות ועוד. חיפוש מהיר ומתקדם מאפשר גישה מיידית למידע הרלוונטי.
  • לוחות מחוונים וניתוחים: עקבו אחר ביצועי הארגון באמצעות לוחות מחוונים דינמיים המותאמים לצרכים הספציפיים שלכם. קבלו תובנות מהנתונים העסקיים שלכם כדי לשפר תהליכים ולקבל החלטות מושכלות.
  • אבטחה ברמה גבוהה: הגנה על נתוני החברה מפני גישה לא מורשית באמצעות הצפנה מתקדמת ואמצעי אבטחה מתמשכים.
  • אינטגרציה קלה: Sweet Portal משתלב בקלות עם יישומי הארגון הקיימים שלכם, כגון מערכות , Azure SSO, CRM, ERP ויישומים נוספים.


יתרונות Sweet Portal:

  • שיפור שיתוף הפעולה: צוותים יכולים לתקשר ולשתף פעולה בקלות, מה שמוביל לביצועים טובים יותר ולחסכון בזמן.
  • שיפור היעילות: גישה נוחה למידע מפחיתה את הזמן המושקע בחיפוש אחר תשובות ומאפשרת לעובדים להתמקד בעבודה הפרודוקטיבית.
  • שיפור קבלת ההחלטות: נתונים עסקיים בזמן אמת מאפשרים לקבל החלטות מושכלות המבוססות על מידע אמין.
  • שיפור שביעות רצון העובדים: ממשק ידידותי למשתמש וחוויית עבודה חלקה מגבירים את שביעות רצון העובדים.

צוות Sweet Portal מחויב לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר לשיתוף פעולה וניהול ידע בארגון שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד כיצד Sweet Portal יכול לעזור לכם להשיג את היעדים שלכם.

 

מעוניין בפגישת הדגמה?