info@sweetportal.co.il 09-9514276
פורטל מידע ארגוני
  • פורטל ארגוני
  • אודות
  • תכונות המוצר
  • מאמרים
  • צור קשר
  • פורטל ארגוני
  • אודות
  • תכונות המוצר
  • מאמרים
  • צור קשר
ניהול מסמכים וניהול ידע ארגוני

ניהול מסמכים וניהול ידע ארגוני

מערכת ניהול המסמכים בפורטל מאפשרת שיתוף של מסמכים ברמת הארגון וברמת קבוצת משתמשים בודדת וכן יכולות של ניהול ידע לרבות שמירת גרסאות וניהול שינויים ע"י שיתוף מסמכים באחסון בענן. המערכת כוללת יכולות חיפוש מהיר ונוחות עפ"י פילטרים שונים. ניהול מסמכים מתבצע במספר רמות :

1. אזור מסמכים ארגוני. אזור זה מכיל מסמכים קבועים לרבות נהלים, מצגות כלליות, טפסים הנחוצים למחלקת HR וכיו"ב.

2. אזור מסמכים קבוצתי – קבצים שכל קבוצת עבודה מגבשת לעצמה. קבצי הצעות מחיר, קבצי מכרזים, קבצי תוכניות עבודה וכיו"ב.

3. קבצים אישיים שהעובד יכול לשמור ב desktop שלו או באזור אישי שלו אם הוא רוצה לגשת אליהם גם דרך מחשב נייד. 


תכונות נוספות שניתן להוסיף:

- שמירה של היסטוריית גרסאות - אופציונאלי  

- נעילת מסמך - שיתוף מסמך עם אחרים ללא יכולת של עריכה ושינויים שישמרו היסטוריית השינויים של המסמך המקורי. אופציונאלי

- יצירה ועריכת מסמכים מקוונת – אפשרות לשיתוף ועריכה של מסמכים באמצעות Google Docs, Office 365  ו Dropbox שמאפשרים עריכה ושיתוף מסמכי טקסט, גיליונות אלקטרוניים, ומצגות בו זמנית על ידי מספר משתמשים.

Copyright © 2016 Sweet Portal