2. אזור מסמכים קבוצתי – קבצים שכל קבוצת עבודה מגבשת לעצמה. קבצי הצעות מחיר, קבצי מכרזים, קבצי תוכניות עבודה וכיו"ב.
3. קבצים אישיים שהעובד יכול לשמור ב desktop שלו או באזור אישי שלו אם הוא רוצה לגשת אליהם גם דרך מחשב נייד.
תכונות נוספות שניתן להוסיף:
- שמירה של היסטוריית גרסאות - אופציונאלי
- נעילת מסמך - שיתוף מסמך עם אחרים ללא יכולת של עריכה ושינויים שישמרו היסטוריית השינויים של המסמך המקורי. אופציונאלי
- יצירה ועריכת מסמכים מקוונת – אפשרות לשיתוף ועריכה של מסמכים באמצעות Google Docs, Office 365 ו Dropbox שמאפשרים עריכה ושיתוף מסמכי טקסט, גיליונות אלקטרוניים, ומצגות בו זמנית על ידי מספר משתמשים.